“Het Leven Uit Een Dag” – Neerlands filmbelofte voor 2009!

Beelden zeggen meer dan woorden.

Ziehier de prachtige trailer voor de verfilming van A.F. Th. van der Heijdens roman Het Leven Uit Een Dag, met Matthijs van de Sande Bakhuyzen, Lois Dols de Jong, Tygo Gernandt, Hadewych Minis, Terence Schreurs en Egbert-Jan Weeber. Regie: Mark de Cloe.

3 september in de Nederlandse bioscopen.

[Overigens noemde trouwe bloglezer Wander deze film, na een voorvertoning, “de Nederlandse Eternal Sunshine of the Spotless Mind“. Dat schept verwachtingen!]

4 Comments

Filed under (Other) Art and Media, Internet, Nederlands, Tidings

4 responses to ““Het Leven Uit Een Dag” – Neerlands filmbelofte voor 2009!

  1. Marloes

    Heb je het boek gelezen?

  2. Helaas, nog niet. Ik ben er wel erg benieuwd naar. Is het goed?

  3. Marloes

    Nou, dat weet ik nog niet, het ligt naast mijn bureau in de kast en staat hoog op mijn lijstje. Ben me nu nog door Het Seksuele Leven van Catherine M. aan het heenworstelen. Ik kan een boek gewoon niet halverwege wegleggen als ik het niets vind. :/

  4. Poor you… Al had de titel mij eerlijk gezegd al afgeschrokken ;)

Leave a Reply

